- Γράφτηκε από: Κέρος Ιωάννης
- Γράφτηκε από: Κέρος Ιωάννης
Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β΄ 6584/2024 η υπ’ αριθμ. 2421.1/84983/2024/2-12-2024 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με θέμα: «4η τροποποίηση της υπ’ αρ. 2421.1/21777/2020/06-4-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής «Καθορισμός των προσόντων, των προϋποθέσεων, των κατηγοριών των υποψηφίων, των κωλυμάτων κατάταξης και των διαδικασιών για την εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων» (Β’ 1423), όπως τροποποιήθηκε με τις υπ’ αρ. 2421.1/21639/2021/26.3.2021 (Β’ 1231), υπ’ αρ.2421.1/94999/2021/29.12.2021 (Β’ 6507) και υπ’ αρ. 2421.1/87338/2022/07.12.2022 (Β’ 6256) όμοιες».
- Γράφτηκε από: Κέρος Ιωάννης
- Γράφτηκε από: Κέρος Ιωάννης
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β' τάξης του τομέα Πληροφορικής του 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την εταιρεία Ultravision, μια δυναμική επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο Κιλκίς, με εξειδίκευση στο branding, packaging, printing, web design, social media, photoshooting και promotional gifts. Τα παιδιά συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου κ. Κέρος Ιωάννης, κ. Παπαδόπουλος Δημήτριος και η κ. Χατζηπαραδείση Ιφιγένεια.
Η επίσκεψη ήταν μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς γνώρισαν από κοντά τις σύγχρονες πρακτικές και τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στον τομέα του σχεδιασμού και της προβολής προϊόντων. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, το προσωπικό της εταιρείας παρουσίασε:
- Τη διαδικασία δημιουργίας εταιρικής ταυτότητας (branding) και τον σχεδιασμό συσκευασιών.
- Τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην εκτύπωση (printing) και τα εργαλεία που διευκολύνουν τη δημιουργικότητα.
- Τον σχεδιασμό ιστοσελίδων (web design) και τη σημασία της ψηφιακής παρουσίας.
- Τη στρατηγική αξιοποίησης των social media για την προώθηση εταιρειών και προϊόντων.
- Τον ρόλο της φωτογράφισης (photoshooting) στην ανάδειξη επαγγελματικών εικόνων.
- Τη δημιουργία μοναδικών προωθητικών δώρων που ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα μιας επιχείρησης.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενθουσιάστηκαν με τη δημιουργικότητα που απαιτεί η δουλειά σε μία εταιρεία αυτού του είδους. Είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις, μαθαίνοντας περισσότερα για τις επαγγελματικές απαιτήσεις και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να επιτύχουν στον κλάδο αυτό.
Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια γέφυρα μεταξύ της θεωρητικής εκπαίδευσης και της πρακτικής εφαρμογής, εμπνέοντας τους μαθητές και τις μαθήτριες να εξερευνήσουν περαιτέρω τον κόσμο της πληροφορικής και του δημιουργικού σχεδιασμού.
Το 1ο ΕΠΑΛ Κιλκίς ευχαριστεί θερμά την Ultravision και ειδικότερα τον κ. Σάββα Σερασκέρη για τη φιλοξενία και την πολύτιμη εμπειρία που πρόσφερε στους μαθητές και τις μαθήτριες. Τέτοιες δράσεις συμβάλλουν καθοριστικά στην καλλιέργεια επαγγελματικών δεξιοτήτων και στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών και των μαθητριών για καινοτόμα επαγγέλματα.
Περισσότερα Άρθρα …
Σελίδα 4 από 11